Oprogramowanie call center, dialer

Spikon gwarantuje swoje usługi na najwyższym poziomie, dopasowuje swoją ofertę indywidualnie do potrzeb i wymagań każdego klienta. Konsultanci firmy posiadają wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Dlatego oferują swoim klientom innowacyjne oprogramowanie call center, do którego będą mieli dostęp z każdego państwa na całym świecie. Firma zadba również o to, aby każdy przedsiębiorca otrzymał jak najszybsze i fachowe doradztwo w doborze pasującej oferty i usług takich jak dialer czy Voicer.

Spikon zdaje sobie sprawę z tego, jak istotny jest ciągły rozwój przedsiębiorstwa, dlatego proponuje swoim klientom możliwość negocjacji warunków umowy. Jest to szczególnie ważne dla początkujących firm, aby nie musieli oni ponosić wielkich kosztów związanych z budowaniem działalności. Warto również podkreślić, że każdy przedsiębiorca ponosi stosowne świadczenie tylko w momencie, kiedy używa danej usługi.

Call Center i program służący do wykonywania połączeń za pośrednictwem łącza telefonicznego

Firma stawia na to, aby obsługa systemu była prosta i intuicyjna. Dzięki czemu klient, może jak najszybciej rozpocząć pracę, bez tracenia zbędnego czasu na naukę oprogramowania. Kampania Call Center umożliwia swoim klientom obsługiwanie połączeń zarówno wychodzących, jak przychodzących. Pracownicy Call Center zagwarantują niezbędną pomoc i indywidualnie do potrzeb klienta i wielkości jego firmy. Szczególnie istotne jest to, że oprogramowanie umożliwia odnalezienie i odsłuchanie nieodebranych połączeń. Żadna firma nie chce tracić cennych klientów, poza tym przyjazny kontakt wpływa na pozytywne postrzeganie wizerunku każdej działalności. Dla firm, które pracują na komputerach w systemie Windows jest dostępna funkcja Voicer, która umożliwia wygodny monitoring kampanii call center, czy logowanie do systemu. Dzięki wirtualnemu call center klienci mogą w łatwy i szybki sposób dokonać rozliczenia kampanii i konsultantów. Klienci mogą również ocenić zaangażowanie i pracę swoich konsultantów dzięki możliwości nagrywania połączeń telefonicznych. Dzięki temu właściciel przedsiębiorstwa, będzie wiedział, jakie ewentualne zmiany dodać, aby poprawić i usprawnić kontakty ze swoimi klientami. Call Center obsługuje różne działy, w czasie oczekiwania klienta na połączenie z pracownikiem słyszy on muzykę, którą klient firmy Spikon może wybrać według swoich preferencji. Również osoba czekająca na połączenie będzie poinformowana na bieżąco o czasie trwania i czekania na połączenie, jak i swojego miejsca w kolejce oczekujących na rozmowę. Spikon dba o to, aby każdy właściciel przedsiębiorstwa mógł rozwijać swoją działalność i ulepszyć jej działanie dzięki usługom firmy . Spikon nieustannie pracuje nad nowymi rozwiązaniami, aby cały czas podnosić jakość swoich ofert. Każdy przedsiębiorca nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z aktywacją oprogramowania, a Spikon zapewnia atrakcyjne i konkurencyjne ceny. Spikon ma na swoim koncie współpracę z wieloma klientami, którzy nawiązują współpracę na długi czas. Spikon ciągle się rozwija i chce, aby każdy klient również odnosił sukcesy w prowadzeniu swojej firmy.

Written by